Saturday, January 16, 2010

sambungan kisah semasa berumur 13thun-17thun

ermmmm.....aku teringin nak sambung pasal cerita aku semasa aku berumur 13-17 thun..kisah nyer macam nie..mak n ayah aku ni berniaga kat depan umah jew buat roti canai dan nasi lemak..jadi aku ni kenalah tolong family meniaga kan an an.jadi seawal 4.30 pg dah bangun untuk buka payung, wat ape yg patut la untuk meniaga smpai kul 7.00pg kemudian bersiap g sekolah. itulah rutin aku...seronok gak sebab hari2 leh bawa makanan lebih bg kawan mkn...(padahal sendiri makan.huuhu)..itu yg kurus tu..hehe..aku ni sekolah dekat dengan umah jd tu yg selalu g lewat skit...smk seri manjung. dan pada waktu malam aku penuhkan jadual dengan aktiviti luar(bukan nak stdy aku ni malas) aku pon join la jiran muda KRT seri manjung, kat sini aku banyak la belajar tentang kesenian contoh main kompang ,masuk tarian dan macam2 lagi. aku ni gak suka ikut kawan...dulu aku pernah ikut skin head,(ala yg pakai seluar kecik kat bhagian bawah tu),silat haram semua ader la... dan aku ni nakal kut..dulu la masa bulan puasa aku suka ikut qiamulail, masa waktu pg org tgh tidur dan sibuk bgun nak solat, aku n d geng naik basikal pergi kedai dan pasar (tau wat per)kwn2 aku g ambil telur byk2 nak baling atas jalan...(pelik kan)aku x dela ambil cuma ikut je..sebab masa tu ayah aku penghulu jadi nanti kalau org taman dpt tahu malulah...hehehe ok sepanjang aku dok bercerita td kan mesti nampak macam hepi kannn an....tapi waktu inilah aku x rapat dengan family aku sendiri.selama 6 thun..
aku pun tak tau nak ckp camner ntah...xper la skrg dah ok alhamdulillah syukur sgt2... ok la sekiann nanti aku cerita pasal aku kt poli erk

No comments:

Post a Comment